Parti è funzioni di l'aria condizionata centrale

Parti di l'aria condizionata cintrali - pipa di cobre

1

U tubu di rame hà una alta conductività termale, un bonu effettu di scambiu di calore, una bona tenacità è una forte prestazione di trasfurmazioni, per quessa hè largamente utilizatu in u campu di a refrigerazione.In a stallazione di l'aria condizionata cintrali, u rolu di u tubu di rame hè di cunnette a macchina interna è esterna, in modu chì a macchina interna è esterna forma un sistema chjusu, è u refrigerant circula in u tubu di rame per ottene a refrigerazione è u riscaldamentu di l'aria. stanza.

Parti di l'aria condizionata centrale - cuttuni insulated

2

U cuttuni d'isolamentu termale (isolamentu di tubi di rame) hà duie funzioni, u primu hè a preservazione di u calore, impedisce a perdita di temperatura, s'ellu ùn ci hè micca u cuttuni d'insulazione termale affettarà direttamente l'effettu di l'aria condizionata, è a refrigerazione di l'aria condizionata pruduce ancu condensazione, condensazione d'acqua. gocce à u tettu, dannu a bellezza.Siconda, per impediscenu l'anziane di u tubu di ramu, se espostu per un bellu pezzu, u tubu di ramu serà oxidatu neru, riduce a vita di serviziu.

Parti di l'aria condizionata cintrali - pipe di condensate

3

Sutta a cundizione di refrigerazione di l'aria condizionata, l'acqua condensata serà generata.A funzione di a pipe d'acqua di condensate hè di sguassà l'acqua condensata in l'unità di fan coil (o climatizzatore).I tubi di condensazione sò generalmente oculati in u tettu è eventualmente sigillati.

Parti di l'aria condizionata cintrali - Thermostat

4

U cuntrollu di a temperatura hè una parte assai impurtante di l'aria condizionata cintrali, hà quattru grandi chjavi funziunali: chjave aperta, chjave di modalità, chjave di a velocità di u ventu è a chjave di a temperatura di u ventu, trà elli, a chjave di modalità hè aduprata per stabilisce a refrigerazione o u riscaldamentu, è a velocità di u ventu. a chjave è a chjave di l'impostazione di a temperatura pò esse stabilita secondu l'individuu cum'è a so velocità di u ventu è a temperatura preferita.Ogni locu differente pò esse cuntrullatu automaticamente da ellu.

U sopra hè i parti principali di l'aria condizionata cintrali, in più di certi di l'accessori sopra, l'aria condizionata cintrali è a cunnessione di u metale dolce, u supportu di supportu, a linea di signale, a valvola di sfera, ecc. l'installazione di l'aria condizionata cintrali.Per quessa, quandu avemu cumprà l'aria condizionata cintrali, ùn ci vole micca solu fighjulà l'equipaggiu ospitu, ma ancu attentu à a marca è a qualità di materiali ausiliari.


Tempu di post: Jul-14-2022