Doppia cunversione di frequenza inspiratoria GMCC compressore frigorifero

Cum'è u primu settore di l'industria, cù 70 brevetti domestici è stranieri, infrastruttura, sistemi è applicazioni di cumpressori d'innuvazione, sfondendu u tettu di efficienza energetica di l'industria.

1

Cunversione di frequenza di doppia aspirazione Compressore frigorifero GMCC, aduprendu u delicatu designu di doppia aspirazione di cilindru unicu, per ottene una pressione bassa è una pressione mediana passanu dui ispirazioni, cumparatu cù u compressore di aspirazione unica tradiziunale per aumentà a seconda aspirazione pò ottene u flussu tutale di u compressore aumentatu da 20-50%, sottu à e stesse cundizioni di spustamentu di a capacità di refrigerazione di a frigoristica duppiò.

U frigorifero COP (coefficient di efficienza energetica) hà fattu un avanzu di salto, a più alta efficienza pò esse aumentata da 5-10%, ma ancu secondu e diverse esigenze di congelazione è di rinfriscà l'assignazione raghjone di doppia ratio di aspirazione.

2

L'usu di a pompa d'oliu magre viscosità bassu albero, in u passatu, quandu u funziunamentu di freccia 20Hz bassu, u funziunamentu di u frigorifero hè relativamente difficiule, avà a cundizione di 15Hz di freccia bassa pò ancu esse furnimentu d'oliu stabile.

3

U mutore hè u "core" di u compressore.Per mezu di l'algoritmu di ottimisazione intelligente, l'efficienza di u mutore hè accelerata per migliurà, cusì chì l'efficienza di u mutore hè più di 95%, u ripple di torque hè menu di 10%, u funziunamentu di u mutore hè più stabile, l'attenuazione di freccia bassa hè menu di 0,5% , è u frigorifero funziona più efficacemente.

4

U primu footpad di smorzamentu di vibrazione di rigidità quasi zero di l'industria hà una alta capacità di cuscinettu statica è caratteristiche di bassa rigidità dinamica, è u duminiu di frequenza di isolamentu di vibrazione efficace hè allargatu di più di 50%, è l'effettu di isolamentu di vibrazione hè aumentatu di 3 volte.

Sistema singulu o sistema doppiu, u compressore di frigorifero di cunversione di frequenza inspiratoria doppia GMCC pò esse adattatu. 

5

Quandu s'applica in un unicu frigorifero evaporatore, l'efficienza di rinfrescamentu evaporativu hè rinfurzata, a putenza di compressione hè ridutta, a capacità di rinfrescante hè aumentata di 20%, u COP hè aumentatu di 5%, è a refrigerazione simplice, efficiente è rapida hè realizata.

Quandu s'applicanu in a frigorifera doppiu evaporatore, a refrigerazione è a refrigerazione pò esse un'operazione completamente indipendente, u rinfrescante hè più uniforme, mantenendu frescu più longu, a capacità di rinfrescante hè aumentata da 50%, u COP hè aumentatu da 10%, u putere di refrigerazione hè più forte è l'efficienza energetica hè più altu.


Tempu di Postu: Aug-26-2022